15. mai 2015

Üks imeilus päev

See, et olen on sündinud väga ilusal ajal, on mulle ammu selge, aga et mu armsad lapsed, lapsevanemad ja kolleegid oskavad selle päeva nii eriliseks teha....... Olen siiani üsna sõnatu ja püüan tänast päeva piltide keeles edasi anda, kuigi see pole pooltki see, mida mul oli õnn kogeda ja tunda. Iga hetk täna on olnud tõeliselt eriline. Selgus, et lapsed (küllap ka lapsevanemad) olid seda kõike kavandanud ja organiseerinud juba nädalaid ja kõik oli viimse detailini läbimõeldud.
Hommikul klassi astudes avanes selline vaatepilt:

Kõigile on teada minu maasikalembus, olgu need maasikad siis söödavad, piltidel, igasugustel esemetel, nõudel või muudel asjadel. Seetõttu oligi klass kaunistatud maasikatega ning laual ootas suur vaagen maasikakuhjaga =)  Seejärel laulsid lapsed spetsiaalselt mulle kirjutatud laulusõnadega sünnipäevalaulu. Mul õnnestus  pärast salapäraseid kanaleid pidi laulusõnad saada. Siis järgnes pidulik küünlapuhumise tseremoonia koos ühise maasikasöömisega (tänud piltide eest lapsevanem Seilale):

Muidugi tuli nüüd kõige põnevam hetk - lillede ja kingituste üleandmine. Taaskord olin sõnatu, sest kõik üllatused olid nii minulikud ja nii hästi tabatud minu "kiiksusid" (käsitöölembus, enda kätega tehtud asjad, ehted, ilusad erilised asjad, maiustused, maasikad, lilled, mu armas koer Shelly jne). Uskumatu, kui hästi lapsed ja lapsevanemad mind tunnevad =) See kõik on nii südantsoojendav ja armas.
 
Ja siis saabus kõige suurem üllatus - laste ja lastevanemate kingitus. Taaskord olin sõnatu. Tundsin end tänu teile väga erilisena ja armastatuna. Hakkan neid kauneid kõrvarõngaid kandma pidulikel ning mulle erilistel hetkedel. On tundeid ja hetki, mida ei saa või ei oskagi sõnadega väljendada ja just praegu ongi mul selline hetk...Tänan teid südamest, mu armsad lapsed ja lapsevanemad!
 
Tänane päev tõi uusi toredaid üllatusi nii toredatelt kolleegidelt, vahvatelt "kolmandikelt" ja mu armsatelt "kaheksandikelt". Suur-suur aitäh! Mu kodu on uppunud lilledesse ja seekord ei suutnud ma kuidagi kõiki lilli ühele pildile mahutada:


Kaardid ja kingitused:


Kui neid pilte näeksid noored koolilõpetajad, siis äkki nii mõnigi otsustaks nüüd õpetajaks õppima minna, sest see on üks ääretult tore, lillederikas ja rõõmurohke amet =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar