15. jaanuar 2016

Tagasivaade nädalale ja karukoosolek

Esimene koolinädal on läbi saanud ja seetõttu arutasime, millised olid meie rõõmud ja toredad tegemised sel nädalal:
- kunstitundide tööd olid toredad;
- jah "Pilvede" töö ja "Tähistaevas" olid toredad;
- matemaatikas õppisime sentimeetrit ja mõõtsime;
 - mulle meeldis vaheajast pilti joonistada;
- eesti keele tunnid on nii huvitavad;
- meil on tore õpetaja;
- muusikatund;
- rühmatöid on tore koos teha;
- mina tundisn rõõmu sõprade nägemisest ja ootasin kohtumist õpetajaga;
- mina ka igatsesin õpetaja järele, tore on jälle koolis olla;
- sain rütmikas viie;
- meil on koolis hea söök;
- mina paindun palju paremini kui enne;
- mulle meeldib, et õpetaja seletab uuesti ja uuesti kui keegi ei saa aru;
- mulle meeldis sel nädalal kõik.

Meid kurvastab see, et:
- ma põrutasin oma jala ära;
- kui läheme sööma, siis on sööklas suur lärm;
- mõned lapsed ei pane tunnis tähele ja õpetaja peab neid keelama.

Seejärel arutasime, millised võiksid olla meie klassi järgmise nädala eesmärgid. Iga laps pakkus välja oma mõtted ning siis valisime üheskoos nendest paljudest headest ettepanekutest välja kolm tähtsamat. Nüüd püüame järgmisel nädalal neid eesmärke täita ja reedel arutame, kuidas see meil õnnestus.  
Meie eesmärgid järgmisel nädalal: 
1. Kuulame õpetaja sõna. 
2. Oleme tunniks valmis ja ootame õpetajat vaikselt. 
3. Tunnis töötame hoolega. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar