26. veebruar 2016

Tagasivaade nädalale

Selle nädala rõõmud:
- tegime kunstitunnis Eesti Vabariigi sünnipäeva puhul toredaid töid;
- oli Eesti Vabariigi sünnipäev;
- mulle meeldis aktus;
- ma lähen "Känguru" matemaatikavõistlusele;
- kehalise kasvatuse tunnid;
- kolmapäeval oli vaba päev;
- kõik oli tore.

Õpetaja tunneb rõõmu sellest, et sööklas oskab meie klass nüüd tõesti vaikselt ja viisakalt süüa ja loodetavasti see nii ka jätkub.

Selle nädala mured:
- kehalise tund on esimene ja ma väsin siis väga ära;
- matemaatikas sain "3";
- olin haige ja ei saanud kehalises kaasa teha;
- võiksin paremini käituda, sest eile ma jonnisin ja sain kodus arvuti - ja telefonikeelu;
- mõni laps ei pea reeglitest kinni;
- sel nädalal ei olnud head toidud.

Võtsime vastu uue nädala eesmärgid. Need olid veidi üllatavad, sest millegipärast pakkusid lapsed välja uue eesmärgina ausaks olemise (kuigi meil klassis valevorste ei ole) =)
Aga hääletuse tulemusel on uued eesmärgid sellised:

1. Vahetunni ajal klassis ei jookse ega karju.
2. Oleme ausad.
3. Töötame tunnis hoolega.
4. Käitume viisakalt ja sõbralikult.

Selle nädala tublimad, viisakamad ja kõige paremini reegleid täitvad tüdrukud hääletuse tulemusena olid: Matilda (11 häält), Ketlin (9 häält), Heleri, Hanna Alviine ja Reili (8 häält) ja Luise Susanna (5 häält). Poistest Andre (13 häält), Martin (9 häält) ja Ruuben (4 häält).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar