6. aprill 2016

Tegus kolmapäev

Eesti keele tunnis rääkisime kevadisest ilmast ja lugesime hindele luuletust "Kevade tulek".
Mõistatasime mõistatusi:

Mõistatuste kohta võime küsida "Mõista, mõista kes see on?" või "Mõista, mõista mis see on?"
Siit jõudsimegi tänase tunni järgmise teema juurde. Saime teada, et elus asjade kohta küsime KES? ja eluta asjade kohta MIS? Tahvlile valmis selle kohta loto:


Nüüd tegime töövihiku harjutusi. Algul proovis igaüks ise pusida, pärast arutlesime koos ja kontrollisime tööd ka tahvlilt:
 


Tunnis jõudsime harjutada kirjatehnikat ja saime selgeks suure kirjatähe S, mis tegelikult on täpselt samasugune kui suur trükitäht.

Loodusõpetuse tunnis rääksime materjalide nimetustest ja millest esemeid tehakse. Lastele olid tööülesanded ära jagatud: osa tegi rühmatööd, teine osa täitis töölehte.

Esimese ja teise rühma ülesandeks oli sobitada kastis olevad esemed õigete materjali nimetuste juurde:
Esimene rühm tööhoos:


Teine rühm tööhoos:

Enne kolmanda ja neljanda rühma töö algust ajas õpetaja esemed ja materjalide nimetused sassi. Nüüd pidid lapsed õpetaja "apsud" ära parandama:
Kolmas rühm tööhoos:

Neljas rühm tööhoos:

Kõikide rühmade töö tulemus tuli veidi erinev, kuid samas kõigil oli töö õige. Selgus, et on esemeid, mis on tehtud erinevatest materjalidest ning iga rühma otsustada oli, kuhu materjali nimetuse alla ese sobitub. Igaks juhuks aitas sõnakaart "Nii ja naa" =)

 Kunstitunnis jätkasime eile alustatud töid, aga neid veel eksponeerida ei saa.

Arvutitunnis harjutasime tekstitöötlusprogrammi Libre Office avamist, teksti trükkimist, kirja stiili ja suuruse ning teksti värviliseks muutmist. Kuna Reinhold sai kõige kiiremini oma töö valmis, siis näide, mida me tegime:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar