27. aprill 2016

"Kui ma oleksin suur"

Eilse teema "Meie perekond" sobis hästi jätkata teemaga "Kui ma oleksin suur". Kui me oleme lapsed, siis igatseme olla juba suured ja suurtena tahame olla taas lapsed. Nii ka meie õpikus olevas mininäidendis. Näidendi kirjutamisel on võetud aluseks raamat "Kui ma oleksin suur":

Meie näidendi tegelasteks on aabitsast ja eesti keele õpikust tuttavad tegelased:

Kõigepealt luges õpetaja näidendi ette ja me arutasime missuguse hääletooniga võiksid tegelased rääkida. Siis jagasime osad ära ning igaüks harjutas oma tegelaskuju osa lugemist.
Nüüd lugesime näidendit ka klassi ees:

Õpetaja oli ette valmistanud funktsionaalse lugemise töölehe "Kui ma olen suur". Seda proovis igaüks ise pusida:

Tunni lõpus jõudsime teha ka kirjatehnika töövihiku ülesannet.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar