10. mai 2016

Teema "Käed"

Tänase teema häälestuseks rääkisime, millised võivad käed olla. Seejärel sobitasime tahvlil olevatele lausetele õiged lõpud:

 Meil kõigil on kaks kätt: parem ja vasak. Vahel öeldakse vasaku käe kohta ka pahem käsi.

Lugesime õpikus loo "Parem ja pahem". Algul luges igaüks vaikselt omaette, siis tegime ahellugemist.

Õpetaja luges ette loo "Parem ja vasak" ja lapsed täitsid kuulamise ajal töölehte. Kel kuulamisülesanne valmis, sai teha teisi töölehel olevaid ülesandeid:

Töövihikus oli tore ülesanne joonistamise kohta. Kõigepealt joonistasime pildi vasaku käega ja siis parema käega. Selgus, et paremakäelistel õnnestus parempoolne pilt paremini, aga vasakukäelistel hoopis vasakpoolne pilt. Mõni laps joonistas aga mõlema käega nii hästi, et ei saanudki aru kumma käeline ta on =)

 Nüüd jagas õpetaja lastele jutukese "Ema käed" ja kirjutas tahvlile tööülesanded. Lapsed pidid hoolega lugema tööjuhist ja selle järgi toimima. Pärast kleepisime jutukese vihikusse.


Tunni lõpus jõudsime harjutada kirjatehnikat ning õppida selgeks uue tähe.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar