16. mai 2016

Üks imeilus päev

Taaskord võin nentida, et olen sündinud imeilusal ajal ja mul on maailma toredaim amet!
Hommikul klassi astudes leidsin eest sünnipäevalaulu laulmas nii väikesed kui suured:

Mina sain õnnitlusi, lilli, kingitusi ja kallistusi ning lapsed kommiga suud magusaks. Viiendikud lubasid peale tunde juba suurema seltskonnaga mind vaatama tulla ja nii juhtuski, et korraga olid kohal nii mu kallid viiendikud kui armsad üheksandikud =)


Üllatusi jagus terveks päevaks. Inglise keele tundidesse minnes laulsid mulle õpitud sünnipäevalaule inglise keeles nii teise, kolmanda kui neljanda klassi õpilased. Vaasid said lilli ja õpetajalaud kingitusi täis.
Kõik lilled ja kingitused ei mahtunud ühele pildile äragi:

Tänan südamest kõiki oma armsaid õpilasi, vahvaid kolleege, toredaid lapsevanemaid ja kalleid sõpru, kes mu päeva nii imeilusaks ja meeldejäävaks tegid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar